Turgut Reis Mahallesi, yakınlarında ikamet eden 22 yaşındaki M.İ, bilinmeyen nedenlerden dolayı ilaç içerek intihar teşebbüsünde bulundu. Olay yerine gelen 112 sağlık ekipleri yaralı gence yaptığı ilk müdahalenin ardından M.İ, ambulansla Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı. Hastanede tedavi altına alınan yaralı gencin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.HABER:SERCAN SAKAR
GÜNCEL- YAŞAM
17 Ağustos 2014 - 15:46
İlaç İçerek İntahara Teşebbüs Etti
Adıyaman'da, ilaç içerek intihar teşebbüsünde bulunan bir şahıs hastaneye kaldırıldı.
GÜNCEL- YAŞAM
17 Ağustos 2014 - 15:46









