İyi Parti Samsat İl Genel Meclis Üyesi adayı Nuri Kuştepe çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.Samsattan İl Genel meclis üyesi olaraka gösterilen Nuri Kustepe Samsatın gelişmesi ve hizmet konusunda ellerinden gelen herşeyi yapacaklarını ifade etti. İyi Parti Samsat İl Genel Meclis Üyesi adayı Nuri Kuştepe açıklamasında” Adıyaman’ın en ogüzel ilçesi olan Samsatımızın sorunların çok iyi biliyorum.Amacımız ilçemizin gelişmesi ve hizmet konusunda gece gündüz çalışmamız.Şahsıma Samsat halkımızın gösterdiği ilgi ve alakadan dolayı çok memnunum. Vatandaşlarımız deprem magduru hizmete susamış bir ilçemiz bizleri Samsata hizmet konusunda ellimizi değil bedenimizi taşın altına koyacağımızdan kimsenin şüphesi olmasın.Bizde koltuk sevdası yok bizde makam sevdası yok bizde hizmet sevdası var Samsata aşık bir insanım halkımın emrindeyim ve hizmetindeyim.Samsatın sorunlarını eger İyi Parti Samsat İl Genel Meclis Üyesi olursam halkıma nasıl çalıştığımı göstereceğim. Bana güvenen arkamda olan Samsatlı hemşerilerimize canı gönülden teşekkür ediyorum sözlerini ifade etti.”
ADIYAMAN
19 Şubat 2019 - 14:00
Güncelleme: 19 Şubat 2019 - 14:02
Samsatta Nuri Kuştepe Sesleri
ADIYAMAN
19 Şubat 2019 - 14:00
Güncelleme: 19 Şubat 2019 - 14:02







