Adıyaman İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürü ekipleri şehir içi minibüsleri denetledi.Adıyaman İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürü ekipleri tarafından, kent merkezinde şehir içi minibüs taşımacılığı yapan sürücülere alkol testi yapılıp belgeleri kontrol edildi. Atatürk Caddesi üzerinde duraklarda bekleyen ekipler tarafından sürücüler ve araçları kontrol edildi, bazı sürücüler ise uyarıldı.Yolcular ise uygulamadan memnun olduklarını dile getirirken şunları söylediler:"Yolcular hezaman dikkat edemiyor. Sürücülerimizin şehir içinde yavaş gitmeleri gerekmektedir. Hergün kazalar meydana geliyor vatandaşlarımız hayatını kaybediyor. Buda bir tür trafik terörüdür umuyoruz ki; sürücülerimiz bu denetimlerden alınmazlar denetimlerin süreli yapılması gereklidir. Emniyet ekiplerimize duyarlılıklarından dolayı teşekkür ediyoruz."
ADIYAMAN
07 Şubat 2019 - 08:00
Şehir İçin Minibüs Şoförlerine Alkol Denetimi
ADIYAMAN
07 Şubat 2019 - 08:00







